11 Mayıs 2011 Çarşamba

Uzun Lafın En Uzunu Bende A Dostlar...

         Nargile Hatun derslerinden ve " iş hayatından " dolayı yoğun olduğu için ben yazıyorumm. Kız halkla ilişkiler firmasın da bildiğiniz Yönetici asistanıı neysee


      Bugün Nargile hatunla aramızda ki dostluğu anlatayım dedim, onu ilk gördüğüm andan son gördüğüm ana hepsini anlataciim .. İlk olarak 6 yaşındayken  ben bokla oynuyodum bu nargilede amcasının kuzenin bisikletini binmiş bide üstüne amcasının kuzenine kendini ittiriyordu. Arabasını çekti kenara benim olduğum yere . Bide bu Nargile zengin olduğundan , beni küçümsedi bokla oynuyorum diye suratını ekşitti numaradan. Sonra çektirip gitti. Sanırım ilk aşk orada başladı.


   İlk okul günündede bu nargile bizim sınıfa düştü çalışkan ve güzel olduğu için sınıfmızın diğer iki gözde kızıylan hemen arkadaş oldu eda ve inciylen... Bende uzaktan uzaktan bunları izliyordum. Sonra Nargile benimle arkadaş oldu, beni bağrına bastı ama onun zenginliği altında adetaa eziliyordum, o okula 350.000 getiriyodu ben 250.000. bu bana çok koyuyordu, bazen gizlice ağlıyordum bile.


   Sonra ilkokul 5'e kadar Nargileyle aynı okulda okuduk, onu sonradan karma bir sınıfa aldılar ama bağımız kopmadı. Yine görüşürdük, onun konversi orjinaldi mesela benim ki çakma , ergenliğimizdede onun zenginliğylen eziliyodum içten içe , ama neyseki sonunda benmde orcinal koncersim oldu. Biraz eşitlendik derken .. kız durmuyo her yaz türkbükü de tatil Demet ;akalın yan komşuu falan ben yine ezilmeye başladım, neyseki bende bir kaç kez beldemiz de ki boklu göle gittiim durumu eşitlemişş gibi olduk.  Derkennnnnn..... Lüx telefonlar ilk laptoplar kıza yağıyor... Bende Kmaeralı telefon aldım ama yine eşittik... Sonra 16 17'yiz onun gittiği dersane süper lüx benim gittiğim dersane açıortay dersanesi diye uyduruk tek katlı bir ev. Yine beni geçmişti.Ama dedim bu sefer bende seni geçicem dedim girdik öss ye bu aldı 401 puan ben aldım 400 puan yine geçemedim Hatunu o gitti Odtüye bende ! puan kaçırarak Boğaziçine gittim. Yine beni geçmişti....

    Şimdi benim alttan iki dersim var ve param yok , onun alttan dersi yok hemde parası var durum bu Gençlerr ama Nargile benim için birtanedir .. O kadar zengin ve kültürlü olmasına rağmen benimle hala arkadaşlık yapıyoo :))) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder